fredag 4 juli 2008

Långt kvar till semestern

Sitter här på jobbet och tjuvbloggar, hihi. Nu är det två veckor kvar till min semester, känns som en evighet. Är trött och skulle kunna sova i en vecka känns det som. Nästa vecka är jag faktiskt ledig torsdag och fredag, det känns bra att jag får en liten paus härifrån så jag klarar ytterligare en vecka.

Här kommer några bilder från en båttur jag var på i söndags. Strålande sol, skojigt sällskap, god mat och en så där båt med inombordare som låter bupbupbup... Vad mer kan man begära?! Kände mig som världens lyckligaste människa när jag satt där och bara njöt av havet.

Fin gammal båt som låter bupbupbup...

Sussie kastar macka

På upptäcktsfärd

I lördags hade Therese sambo Micke 40-årskalas och det var så roligt att vi i tjejgänget var bjudna. Skulle tippa på att dom har världens mysigaste trädgård och i den hade de satt upp ett partytält och bjöd på grillade hamburgare och till efterrätt bjöds det på rabarberpaj. Mums säger jag!

IMG_2758

IMG_2759

Micke 40 år

IMG_2771

IMG_2769

Inga kommentarer: