onsdag 16 juli 2008

Nedräkning inför semestern

Det är så jävla drygt just nu, jag segar mig till jobbet på mornarna och jag segar mig genom arbetsdagarna. Nu är det bara lite drygt två dagar kvar tills jag får min efterlängtade semester. Det är nedräkning nästa varje timme. För att det skulle bli lite roligare och trevligare istället för att sitta själv flyttade jag i måndags från mitt eget rum till ett sk teamrum där A, D och E sitter. Men idag flyttade jag tillbaka. När jag flyttade tog jag bara med mig laptopen och den är inte helt ergonomisk att sitta vid och kände ganska snabbt att det inte var så bra för mina axlar mm, så jag flyttade tillbaka. Sen är jag nog en enstöring ändå, det märks vid såna här tillfällen, även fast det är trist att sitta i eget rum så känns det som att det är där jag trivs bäst.

För att sätta lite lyx på vardagen tog jag med mig min (också arbetande och ej semestrande) kompis Sussi ut till Spöland igår efter jobbet och så bjöd vi över Anna och Viktor på grillmiddag. Eller bjöd och bjöd, dom tog faktiskt med sig egen mat och bjöd oss på en fantastisk hemlagad potatissallad. Gott och trevligt!




Gissa vart jag ska ikväll... Jo jag ska åka och dansa. Så länge varade den tröttheten på fox och bugg. Hihi!

Inga kommentarer: