tisdag 8 juli 2008

I morgon drar...

...dansbandsveckan i Gräsmyr igång. Fyra kvällar fylld med mysiga foxar och skojiga buggar. Jag längtar! Får se om jag orkar med dans alla kvällar, eventuellt hoppar jag över torsdagen. Är ledig både tosdag och fredag så jag räknar med att jag ska orka... På fredag ska Sofia med, det blir roligt!

Igår kväll var jag i Spöland och fick mig en ordentlig genomgång i hur huset och hundarna ska skötas. Det kommer bli bra att bo där ute en vecka, lite som en semester även fast jag jobbar på dagarna. Det blir väl en å annan hundpromenad på kvällarna och en å annan grillning på deras härliga uteplats skulle jag tro. Här är en bild på Irma som dragit ut det mesta ur köksskåpet, för vilken gång i ordningen är det svårt att hålla koll på :)


I helgen som gick var min gamle vän Elisabeth här hemma på besök. Vi hann ses en del, först fest hemma hos Anna på fredagen och ett kort besök på krogen och sen en heldag i Skeppsvik i söndags med några timmars fika på herrgården i det kalla sommarvädret.


Inga kommentarer: