söndag 13 juli 2008

Hund- och husvakt

Nu packar jag väskan och beger mig ut till Spöland för att vara hund- och husvakt medan familjen Karlsson är på semester på Gotland (lyllo dom). En hel vecka ska jag husera i ett stort hus med gigantisk altan. Jag hoppas på sol så jag kan sitta och njuta på eftermiddagarna och kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Anna och Viktor bor på andra sidan grusvägen och dom är så välkomna så att hålla mig sällskap om kvällarna. Kanske jag tar mig en promenad och hälsar på pappas moster som bor ett stenkast därifrån, ja vi får se. En hel vecka ska jag vara där och är det någon som vill komma ut och hälsa på så är ni hjärtligt välkomna.

Jag tar givetvis med mig datorn och mitt trådlösa internet så tro inte att jag kommer vara frånvarande bara för att jag befinner mig ute på landet :)

Inga kommentarer: