söndag 20 juli 2008

Några bilder från helgen

I morgon kommer familjen Karlsson hem från sin semester och jag packar ihop och beger mig hemåt, till stan, till lilla lägenheten. Suck. Jag vill inte åka härifrån. En av grannarna som jag träffade nere vid älven ikväll sa (förmodligen lite på skämt såklart) att jag gärna kunde få vara hundvakt åt dom, de kunde till och med låna ut en av sina bilar. Det var nära att jag nappade på förslaget. Det har varit så härligt att bo här, så avslappnande även fast jag har hela mitt liv i stan och det har blivit lite körande fram och tillbaka. Jag ska säga till Sofia och Micke att jag kan gärna vara hus- och hundvakt igen.

Me and Boris nere vid älven i Spöland.

Vattenskidåkning på Vindelälven.

En skål med goda Skeppsviks-jordgubbar. Sommar!

Pia på Rex uteservering.

Mona på samma uteservering samma kväll.

Inga kommentarer: