torsdag 26 juni 2008

Full rulle och mest bara nöjen

Det är inte mycket till aktivitet på den här bloggen. Har många gånger tänkt att nu lägger jag ner men har ännu inte riktigt tagit det steget. Tillsvidare hankar jag mig fram med korta inlägg utan egentlig substans.

Veckorna bara flyger iväg och nu har midsommar passerat och nästa vecka går vi in i juli månad. Helt galet. Jag är trött och längtar till semestern. Jobbar tre veckor till och det känns som en evighet gånger tusen.

Denna veckas schema är fulltecknad med nöjen (liksom förra veckan men jag minns ärligt talat inte vad jag gjorde då förutom att det var midsommar. Vill ni kolla in vad jag gjorde då hänvisar jag till Beas blogg, enklast så...). I tisdags grillning i Pärs stuga, i går middag på Tapas med jobbtjejerna, ikväll middag på Bishops med delar av ena tjejgänget, i morgon dansmara i Gräsmyr, på lördag 40-årsfest, på söndag blir det en båttur. Måndag och tisdag nästa vecka är tomma än så länge, onsdag dans i Baggböle, torsdag SATC, fredag AW på jobbet, lördag 30-årsfest...puh, jag blir alldeles matt. Och så här har det varit ett tag nu. Men det hör väl årstiden till, att man gör mycket grejer menar jag.

Inga kommentarer: