söndag 8 juni 2008

Veckan som gått, del 1

Det är fullt upp hela tiden och när jag tänker efter kan jag inte komma på vad jag fyller min fritid med, det är först när jag tittar på bilderna i kameran som jag kommer ihåg vad jag gjort. Det är konstigt när det blir sådär. Därför sammanfattar jag här veckan som gått med bilder istället för text.

Logdanspremiär i Baggböle. I och med den är sommaren här!



Middag med Monia och barnen i parken en solig eftermiddag.



Hälsade på Irma i Spöland förra söndagen. Naturligtvis kom molnen efter en stund, det gör dom alltid när jag är där. Här nedan är Irma med sin älskade traktor.
Håller låda vid matbordet!

Hälsar på hundarna i hundgården.

Fick låna bilen av snälla Sussie när jag skulle till Spöland och när jag lämnar tillbaka den är dom precis på väg ut på stan för att äta en bit mat. Jag hänger på.


Fortsättning följer...

Inga kommentarer: