torsdag 12 juni 2008

Fångad på film

SVT har en en journalist som är helt dansgalen. Han heter Kurt och åker runt på så många logdanser han bara hinner med under sommaren. Han är där med kameran på axeln i högsta hugg och filmerna kan man sen se på hans blogg På dans med Kurt på svt.se/vasterbottensnytt. Det känns alltid lite nervöst när han sveper med kameran över dansgolvet. Man vill liksom inte hamna på film när man dansar, inte jag i alla fall. Men nu har jag råkat göra det, vilket egentligen bara var en tidsfråga med tanke på att jag dansar ungefär en gång i veckan och den här Kurt alltid är på danserna.

I del 1 ser man mig i slutet av klippet dansa en fox, dock ganska dolt, och i del 2 ses jag bugga en kort sekvens i vänsterkanten. Alla som var med i bilen upp är förresten med, alla utom Sussi. Många andra "kändisar" dansar också förbi kameran.

Besök på legendariska Bursiljumslogen del 1
Besök på legendariska Bursiljumslogen del 2

Sara, du som velat se mig bugga, här har du chansen!

Inga kommentarer: