måndag 11 februari 2008

Tillbaka på internet

Har haft problem med mitt älskade trådlösa bredband hela helgen, men nu är jag tillbaka igen och hoppas att det funkar i fortsättningen. Det lovade Telia att det skulle göra... Men oj vad jobbigt det har varit dom här dagarna. Snacka om att känna sig isolerad, och jag som bara haft bredband några veckor. Man vänjer sig snabbt med såna här lyxgrejor.

Hämtade upp två brunbrända föräldrar på flyget idag och i och med att dom är hemma igen måste jag lämna tillbaka bilen. Också en lyxgrej som jag nästan kommer gråta över när jag lämnar tillbaka den i morgon. Åter dags att plocka fram cykeln och bli miljövänlig igen :)

Annars så känner jag mig lite halvsliten med halsont och huvudvärk. Vägrar dock att bli sjuk så här lite mindre än två veckor kvar till Tjejvasan.

Ikväll är det säsongsstart för min favvoserie, danska polisserien Anna Pihl. Ska koka mig lite te och krypa upp i soffan med en filt och bara njuta.

Inga kommentarer: