tisdag 5 februari 2008

Stakträning

Är inte så lite trött i triceps efter ungefär en mils stakning i kväll. Trodde att det räckte med att kleta på lite klister och så ut i spåret. Nä tydligen inte. Hade galet bakhalt så det var inget annat att göra än att staka på och jag fick kämpa på som en dåre. Ett riktigt stakträningspass blev det. Men ikväll lyckades jag även att uppnå ett av mina mål, att staka uppför sista backen på Nydala. Det orkade jag göra på näst sista varvet.
Det har kanske blivit lite väl mycket skidsnack på sistone men faktum är att det upptar en stor del av min vardag just nu.

Dansmaran var förresten sådär. Det var roligt men inte lika roligt som det brukar vara på Ersboda. Stämningen var riktigt trevlig och det var mycket känt folk men det var ändå så att jag inte riktigt kom igång, eller hur jag nu ska förklara det. Men det var däremot jättekul hos mormor och morfar. Härligt gammfolk dom där två!

Inga kommentarer: