tisdag 19 februari 2008

Inga problem!

Nyss hemkommen från skidspåret och tack och lov, det var inga problem att åka. Jag var lite orolig att mitt onda knä skulle ställa till det ordentligt och i värsta fall göra att jag inte kan åka på lördag. Inte för att den tanken har slagit mig men man vet ju aldrig. Men icke! Det gick bara fint :) Har lite ont när jag går och vill gärna halta lite har jag märkt, men på skidorna känner jag knappt nånting. Fick faktiskt ihop ungefär 8 km och pappa åkte med mig hela tiden och kommenterade tekniken, bra att få slipa lite på den även om det är lite väl nära själva loppet och lär inte göra någon större skillnad. Men skidåkningen tar väl inte slut i och med det... Dagens träning var dock sista gången på skidor innan loppet.
På torsdag fyller min kompis Sussi 30 år och det ska firas med kalas hemma hos henne. På fredag morgon bär det iväg söderut och på lördag kl 10.00 går starten. Jag återkommer med startnummer så ni kan följa mig på webben :)

Inga kommentarer: