lördag 2 februari 2008

Lördag morgon...

...och inte var jag och åkte några skidor igår kväll inte. Jag gick ut och hämtade skidorna i bilen för att valla lite med klister och tänkte, nej vad jobbigt. Det kommer ju snart bli minusgrader igen och då är det ju onödigt att ha lagt på en massa klet. Och nu toksnöar det och är plusgrader så det blir ingen skidåkning idag heller. Jag satsar på att få mig ett ordenligt motionspass på dansmaran ikväll istället. Snart bär det av till mormor och morfar, som är jätteglada att jag och Sussi ville komma och bo där. Om dom bara hade varit lite piggare hade dom nog gärna hängt med, dans har varit ett viktigt inslag i deras liv.

Jehovas vittnen plingade förresten nyss på dörren och ville ha hjälp med att få stopp på brottsligheten och det onda i världen. Ingen helt lätt uppgift tyckte jag och så var diskussionen igång. Oj oj oj! Knasiga människor det där.

Inga kommentarer: