torsdag 21 februari 2008

Följ mig på webben

Alla åkare får ett chip som ska bäras runt vristen och på www.vasaloppet.se kan alla som är intresserade följa åkarna på deras resa i spåret. Jag har startnummer 9582 och står i startled 10, dvs längst bak. Första startled startar kl 10.00 och vi startar ungefär 12.00.

Pratade med Janne och Astrid som vi ska bo hos och dom rapporterar att det är 3 plusgrader i Mora just nu. Det visar sig att dom har vasaloppsspåret precis bakom huset så i morgon kväll blir det till att testa glid och fäste. Dom har har t o m kallat in en kompis som är vallaexpert. Hur snälla kan man bli egentligen. Nu har ju visserligen min pappa redan vallat mina skidor och det har hittills aldrig slagit fel men med plusgrader är det lite vanskligt.

Nu ska jag sluta skriva så jag kommer i säng nångång, upp tidigt imorgon. Jag har med mig datorn och mitt kära trådlåsa bredband med mig på resan så jag skriver nog nåt under helgen.

Till sist, grattis Sussi på 30-årsdagen!

Inga kommentarer: