torsdag 28 juni 2007

Lyxlunch

Den här veckan har jag ballat ur totalt när det gäller att laga mat. Har ätit lunch ute varenda dag och middagarna har bara bestått av rester jag hittat i frysen. Idag lyxade jag till det ordentligt och lunchade med Monia nere på stan. Vi satte oss på Rex uteservering och till en början var det soligt och skönt. Precis när vi ätit klart började det regna, bra tajming av oss.

Ikväll ska jag slå två flugor i en smäll. Ska hämta en väska och foton hos Sofia och för att även hinna umgås med Pia så ska hon skjutsa mig dit. Hon har köpt ny bil och säger att hon gladeligen kör mig vart jag än vill :) Passar ju utmärkt nu när det står lite sämre till med min egen.

I morgon bitti åker jag till Stockholm och hälsar på mina vänner och min bror. Vi har planerat en tur ut i skärgården så jag hoppas att inte regnovädret som befinner sig över södra Sverige hinner röra sig dit.

Inga kommentarer: