tisdag 5 juni 2007

Ny frisyr

Nu på morgonen har jag varit hos min favvo-frissa Malin och klippt av mig håret. Shit! Säkert 2 decimeter är borta och jag har nu en klassisk page. Har inte bestämt mig ännu om jag är nöjd eller inte men jag tror mest det handlar om att vänja sig. Just nu vill jag bara gå och tvätta håret och själv fixa iordning, tycker alltid att det är så när man kommer från frissan.

Ikväll ska jag på en av stans restaurangbåtar och äta middag med jobbet. Dom bjuder :) Jag har redan kollat in menyn och att det blir sikrom till förrätt är givet men till varmrätt står det mellan abborre och lax. Här är tjejen med svår beslutsångest så jag borde kanske förbereda mina vänner på att det kan ta tid...

Igår läste jag ut Stieg Larssons första bok i Milleniumserien, Män som hatar kvinnor. En riktigt bra bok som jag varmt kan rekommendera. Jag slog bara ihop boken och hämtade genast den andra ur bokhyllan, Flickan som lekte med elden. Jag har länge velat läsa dom böckerna, som jag inhandlade på bokrean i vintras, men eftersom jag är mörkrädd har jag ju inte vågat. Men nu, när det är ljust hela nätterna, behöver jag inte vara rädd. Men sååå farlig var då inte den första boken. Den andra återstår att se...

Inga kommentarer: