fredag 8 juni 2007

Härligt väder!

Det är ju så fantastiskt fint väder här i Umeå just nu! Lunchrasterna spenderas på en filt på grönområdet i närheten av jobbet och det är inte ovanligt att man råkar slumra till en stund. Eftermiddagarna är därför lite sega...

Ikväll har vi sommarfest med jobbet och då blir det grillning och lekar utomhus. I morgon ska jag träffa tjejerna och det roligaste av allt är att min gamla polare Elisabeth kommer upp från Malmö. Hon är hemma en gång per år och det ska verkligen bli kul att ses. Vi hamnar säkert på en uteservering senare på kvällen, men först ska vi samlas hemma hos Sussie.

I onsdags var det dans i Baggböle. Fick jag mitt första myggbett som mer som ut som en böld än ett bett. Så här i början av sommaren ser jag inte klok ut men det blir bättre ju fler bett jag får... Jag blir liksom immun.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: