fredag 13 juli 2007

Solen tittade fram

Hur tur kan man egentligen ha?! Solen sken på oss igår när jag och mor var på herrgården och lyssnade till Carolina Miskovsky (eller hur det nu stavas...). En riktigt härlig sommarkväll blev det till slut. Det hade regnat hela dagen i Skeppsvik men framåt middagstid tittade solen fram och på kvällen fanns det inte ett moln på himlen.

Carro var förresten hur bra som helst! Det är inte helt fel att få sitta ute på en veranda på en somrig herrgård i solsken, dricka vin och lyssna till en tjej som sjunger fantastiskt fint. Lika gärna som hon sjunger, lika gärna pratar hon mellan låtarna, en himla rolig tjej faktiskt!

Nu är det bara några timmar kvar till semester! Efter jobbet ska jag ner på stan och sätta mig på en uteservering och beställa ett glas vin och bara njuta. Det är faktist lite av en tradition jag har, brukar ofta börja min semester på det viset.

Inga kommentarer: