måndag 9 juli 2007

5 dagar kvar till semestern

Nu är det nedräkning, bara 5 dagar kvar till SEMESTERN!
Vädret är visserligen inte på topp, inte mer än 15 grader med regn och blåst, men det gör ingenting för får jag bara vara ledig så är jag nöjd. Har planerat in några små projekt jag kan pyssla med om ovädret håller i sig. Har bland annat tänkt att slipa trägolvet i mitt rum i stugan. Det är ju knappast nåt man gör om det är strålande sol ute.

Att jag är trött och behöver semester är gårdagen ett bevis på. Efter en tur ner på stan och sen lite läsning blev jag vid sisådär 14-tiden ofantligt trött och jag tänkte bara vila ögonen en stund... Vaknade igen kl 19.00! Jag råkade visst sova i hela 5 timmar. Jahapp, det var den dagen det. Som tur är var det inga problem att somna senare heller.

Inga kommentarer: