måndag 16 juli 2007

Nu är det semester!

Semestern började som sagt med en kväll på stan och en och annan sån här goding slank ner. Kärt barn har många namn, Dagens, Spritzer, Winespritzer. Det går bra att också säga vitt vin och fruktsoda :)

Bild 002

Under semestern har jag inga måsten, ska bara göra det som faller mig in. Igår fick jag konstigt nog lust att storstäda. Sagt och gjort, nu är ugnen, spisen, badrummet och ja typ hela lägenheten skinande ren.

Har varit på stan och klippt mig (igen, det var ju bara 5 veckor sedan) och blev hur nöjd som helst, alltså det blev extremt bra. Vi hann med en lunch i parken men sen blev det molnigt så jag ska lägga mig på soffan och fortsätta läsa världens bästa bok. Håller fortfarande på med Luftslottet som spängdes, man läser inte ut 700 sidor på en dag direkt. Vill helst inte att boken ska ta slut men har samtidigt svårt att lägga ifrån mig den när jag väl börjat läsa så jag upplever lite av ett antiklimax just nu.

Inga kommentarer: