söndag 10 augusti 2008

Jag vill inte, jag vill inte...

...jag vill inte börja jobba i morgon. Jag vill inte att tre veckors härlig semester ska vara över. Har ingen som helst längtan tillbaka till jobbet och just nu känns det ganska tungt. Jag är ju knappast ensam om att känna detta just nu men det är ju knappast så att det blir lättare för det.

Har i alla fall haft en härlig helg som inleddes med middag på Invito med flera av mina goa vänner. Efter middagen drog hela gänget vidare för att lyssna till Lisa Miskovsky som uppträdde på Scharinska. En mycket bra spelning. I lördags var det räk- och kräftfrossa i stugan med tjejerna, dock kunde inte alla va med. Gott som tusan och kvällen avslutades med ett dopp i badtunnan. Idag stannade jag kvar där ute hela dagen och bara slappade och låg och läste. På sommaren slukar jag böcker och den här sista läste jag ut på på ett kick, det går fort när jag får läsa i ett svep. Nyss hemkommen från bio, såg Mamma Mia och den var helt okej. Härlig musik och bra skådisar men det var kanske inte en av dom bästa filmerna jag sett.

Nu är dags att sova så man har en sportslig chans att ta sig upp i morgon bitti.

Inga kommentarer: