måndag 4 augusti 2008

Irma 1 år

Jag kan inte förstå att det har gått ett helt år sedan Irma kom till världen. Tiden går så fort. I går var det 1-årskalas och jag var såklart där för att fira min goa guddotter. Det bjöds på jordgubbstårta till Irmas stora förtjusning. Här nedan bjuder jag på några härliga bilder när lilla fröken äter.

Väntar förväntansfullt på tårtan...
Första jordgubben ser ut att vara lite sur...
...det går dock snabbt över och nu är det dubbelhandsfattning som gäller. Härligt att riktigt får gotta in sig i tårtan, haha!
Irma tycker att magen också ska få sig lite tårta...

...liksom öronen.
Efter tårtan var det bara till att ställa Irma i badkaret, så går det när man äter med hela kroppen.Nyduschad var det dags att öppna lite paket.
Av mig fick hon en docka och en resväska med jordgubbsmotiv.

Efter Irmas kalas bar det iväg på nästa. Sussie I fyller nämligen år samma dag och jag fick fika ytterligare en gång. Helt okej tyckte jag som var rätt sliten sen bröllopet kvällen innan, bra med gratis bakismat ;)

Inga kommentarer: