fredag 25 april 2008

Skönt med fredag

Det är så skönt med fredagar! Man har hela helgen framför sig och två härliga sovmorgnar att se fram emot. Dock inte i morgon. Sussi hämtar mig kl tjugo i nio i morgon bitti för att vi ska hinna åka förbi Lena och prova ut kläder till dansen i morgonkväll. Och så vill vi hinna gå på stan i Skellefteå, den staden är ju sååå stor att det är svårt att hinna med allt på några timmar ;)

Ikväll har jag after workat men tyvärr slutar det oftast alltid på samma sätt, i alla fall på just den här stället vi var på nu, och det är att min laktosmage gör sig påmind och jag får så ont att jag nästan svimmar. Det är svårt att veta vad som döljer sig i maten, och då blir det så här.

Pratade med Sara idag och jag blev så glad när hörde att hon och Melvin kommer hem om en vecka. Jag längtar!

Nu ner i tvättstugen och sen är det läggdags!

Inga kommentarer: