onsdag 2 april 2008

Bara roliga grejer

Fick nyss höra av (soon to be) faster Sanna att Sara och Jonas har åkt in på BB. Det är på gång alltså och sååå spännande!

I morgon ska jag äntligen får träffa Irma! Det är typ två och en halv månad sedan jag träffa denna härliga unge så det ska verkligen bli roligt.

Idag när jag kom hem från jobbet låg ett fint brev på hallgolvet. Det var inbjudan till Lina och Anders bröllop i augusti. Tackade Ja gjorde jag på en gång!

Mormor har äntligen fått lämna sjukhuset och är nu hemma och försöker att göra ingenting, hon har nämligen fått en skarp förmaning från doktorn att just göra ingenting. Får se om hon klarar det, jag vet att hon tycker det är jobbigt.

Har köpt biljetter till Björn Gustavsson mfl som kommer till Umeå i oktober. Länge kvar med andra ord men biljetterna börjar redan ta slut så det var bara att slå till. Fick inte dom bästa platserna men det ska bli kul ändå.

Inga kommentarer: