måndag 28 april 2008

Rotanmaran

Rotanmaran i Skelleftehamn...oj så roligt vi hade! Dansruset sitter fortfarande i kan man säga. Träffade tjejerna jag var där med i kväll igen och det finns alltid något att kommentera, alltid något vi glömt berätta för varandra. Lördagkvällen började mycket bra, några riktigt fartfyllda bugglåtar och även några foxar. Jag är ju inte så bra på fox, kämpar för att hänga med men det känns som att det går bättre och bättre. Efter den andra fikapausen klockan halv ett blev jag trött och satt och tog det lugnt en stund, gäspade och kände att tröttheten kom allt mer. Kände att nej, det här går inte för sig. Ut på dansgolvet igen och kl 02.00 när dom körde sista låten kände jag nej! vill inte att det ska ta slut!

Jag har hört så mycket positivt om denna dansmara och jag kan inte annat än helt och hållet hålla med alla andra, hur kul som helst!! Från det att vi satte oss i bilen på lördagmorgon till vi kom hem på söndag hade jag roligt. Jag inte bara tror, jag vet, att Sussi och Lena tycker detsamma :)

Det var dock inte färdigdansat för helgen bara för att vårens upplaga av Rotanmaran var över. Iväg på UDI i går kväll och bugg i två och en halv timme. Gissa om jag var nå slut i benen i morse när det var dags att sätta sig på cykeln och hoja upp till jobbet...

Inga kommentarer: