torsdag 27 mars 2008

Sommardanser!

För att det negativa inte skulle få ta över min skitdag helt och hållet har jag nu surfat runt på mina favoriter av danswebsidor. Schemat för sommardanserna börjar ta form och jag ser verkligen fram emot en hel lång sommar med härliga logdanser. Det startar redan i maj, och det är ju faktiskt inte så länge kvar!

28 maj Zlips i Baggböle
30 maj Blender i Gräsmyr
4 juni Shake i Baggböle (favvobandet!)
6 juni Zlips i Gräsmyr
13 juni Swänzons i Gräsmyr
27 juni Sommarmara i Gräsmyr. Nova, Barbados och Highligts spelar kl 20-03, hela natten lång alltså :)
2 juli Expanders i Baggis

Dansbandsvecka i Gräsmyr:
9 juli Black Jack och Zlips
10 juli Casanovas och Perikles (har aldrig dansat till de här banden)
11 juli Flamingokvintetten och Date
12 juli Blender

16 juli Zlips i Baggis
23 juli Titanix i Baggis
25 juli Shake i Gräsmyr

Nästan hela augusti är uppbokad med diverse bröllop och 30-årsfester så jag vågar inte kolla in danskalendern för att vara rädd att se vad jag missar...

Inga kommentarer: