söndag 5 augusti 2007

Slut på semestern

Jaha, då var semestern över för den här gången. I morgon är jag åter i vardagen med frukost, lunch och middag på exakta tider. Solen har lyst med sin frånvaro och att den tydligen ska titta fram i morgon känns lite uppgivet. Kanske att jag flexar ut tidigt nån dag till veckan och åker till stranden bara för att få lite sand mellan tårna för en gång skull.

Annars har det hänt lite grejer må jag säga. Mamma har legat på sjukhus (kan berätta för den som frågar...) vilket har varit lite jobbigt men nu är hon utskriven och på benen, vilket är huvudsaken. Det bästa och roligaste av allt är att Sofia och Micke fick en dotter i fredags. Grattis säger jag! Nu längtar jag som bara den att få åka dit och hälsa på och snusa på den nyfödda.

Här kommer en härlig bild på min mormor som hälsade på i stugan idag och som fick meta för första gången sen hon var en liten flicka. Hon var gaaanska så nöjd!

Mormor metar för första gången sen hon va liten

Och så en bild på morfar som tar sig en tupplur.

Morfar tar sig en tupplur

Inga kommentarer: