tisdag 6 november 2007

Gudmor till Irma

Vilken ära! Jag ska få bli gudmor till Irma :)
Jag blev så otroligt glad när mamma Sofia ringde och frågade härom veckan. Min titel borde i och för sig bli "fadder" för nåt snack om Gud och Jesus blir det inte, det har jag klargjort redan från början. Är ju inte ens med i svenska kyrkan. Nä, det blir mer utav (som Sofia sa...) moral, etik och såna grejer som ligger mig varmt om hjärtat som vi ska snacka om. Gudfar blir Sofias lillebror Tobias, nyutexad läkare som också torde veta ett och annat om moral och etik, kan jag tänka.

Hela familjen Karlsson (förutom dom två håriga fyrbenta killarna) var och hälsade på i söndags och Irma fyrade av leende efter leende. Jag tror att vi kommer bli goda vänner, Irma och jag. Har bestämt att jag ska bli den snälla och vi ska bara göra roliga saker. Hoppas hon kommer gilla att gå på stan och fika :)

Inga kommentarer: